Солопа, А. А. and Костогриз, В. Г. (2023) Дослідження маркетингової діяльності підприємства – основний показник успіху на ринку. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. pp. 83-86.
![]() |
Text
zbirnik_mat-83-86.pdf Download (427kB) |
Abstract
Бути успішним на сучасному ринку означає керувати тенденціями, що з'являються, і приймати їх, а також розробляти стратегії для використання можливостей, що відкриваються. Це вимагає постійної обізнаності про ринкові зміни, інноваційних експериментів та готовності йти на розумний ризик.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Маркетингові дослідження ; маркетинг ; керування тенденціями ; ринкові зміни ;інноваційні експерименти ; розумний ризик |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 13 Nov 2024 12:11 |
Last Modified: | 13 Nov 2024 12:11 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6680 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |