Костогриз, В. Г. and Шепель, А. Б. (2023) Особливості маркетингових досліджень роздрібних підприємств. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня. pp. 66-69.
![]() |
Text
zbirnik_mat-66-69.pdf Download (623kB) |
Abstract
Ринок роздрібних продажів щорічно зростає та здатен динамічно реагувати на негативні виклики сьогодення. Компоненти маркетингового середовища потребують надійної, своєчасної та точної інформації, що вимагає систематичних маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі, тобто як загальних, так і специфічних методів отримання достатньої інформації,що дозволить прийматиефективні управлінські рішення у роздрібній торгівлі та бути конкурентним на ринку.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ринок роздрібних продажів ; маркетингове середовище ; систематичні маркетингові дослідження |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 13 Nov 2024 12:06 |
Last Modified: | 13 Nov 2024 12:06 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6679 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |