Особливості маркетингових досліджень роздрібних підприємств

Костогриз, В. Г. and Шепель, А. Б. (2023) Особливості маркетингових досліджень роздрібних підприємств. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня. pp. 66-69.

[img] Text
zbirnik_mat-66-69.pdf

Download (623kB)

Abstract

Ринок роздрібних продажів щорічно зростає та здатен динамічно реагувати на негативні виклики сьогодення. Компоненти маркетингового середовища потребують надійної, своєчасної та точної інформації, що вимагає систематичних маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі, тобто як загальних, так і специфічних методів отримання достатньої інформації,що дозволить прийматиефективні управлінські рішення у роздрібній торгівлі та бути конкурентним на ринку.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ринок роздрібних продажів ; маркетингове середовище ; систематичні маркетингові дослідження
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 Nov 2024 12:06
Last Modified: 13 Nov 2024 12:06
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6679

Actions (login required)

View Item View Item