Білик, В. В. and Іванченко, В. О. (2021) Перспективні інструменти маркетингових комунікацій. Norwegian Journal of development of the International Scienc (№ 62). pp. 6-8.
![]() |
Text
9_Білик.pdf Download (530kB) |
Abstract
У представленій статті висвітлено основні сучасні форми маркетингових комунікаційкотрі доповнено різними видами нетрадиційних інструментів маркетингових комунікацій, встановлено їх характеристики та особливості, Автором здійснено характеристику новітніх інструментів,виділено основні тенденції розвитку маркетингових комунікації та сформульовано перспективні їх напрямки.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетинг ; маркетингові комунікації ; нетрадиційні інструменти маркетингових комунікацій ; інтернет ; мережа ; споживач ; товар |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 16 Oct 2024 13:43 |
Last Modified: | 16 Oct 2024 13:43 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6645 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |