Маркетинговий підхід до управління формуванням туристичного продукту

Білик, В. В. and Чернявська, О. and Войнікова, А. (2022) Маркетинговий підхід до управління формуванням туристичного продукту. Вісник Хмельницького національного університету, Т. 1 (№ 6). pp. 184-189. ISSN 2307-5740

[img] Text
1_стаття_2022.pdf

Download (438kB)
Official URL: https://orcid.org/0000-0002-1809-0804

Abstract

В статті встановлено послідовність процесу формування туристичного продукту, що, за думкою авторів, охоплює визначення попиту та пропозиції на туристичному ринку; визначення функціональних особливостей продукту; генерація та відбір ідей; формування стратегії і тактики вироблення туристичного продукту; розроблення маркетингової стратегії реалізації продукту на туристичному ринку; ринкове тестування; оцінювання економічної і соціальної ефективності; корегувальні дії, модифікація продукту; впровадження продукту на туристичний ринок. Авторами виявлено основні чинники, що формують цінність для споживачів туристичного продукту, а також наведено порівняльну характеристику ключових ролей менеджменту та маркетингу в процесі формування туристичного продукту. Особливу увагу авторами зосереджено на розробці комплексу маркетингу в сфері туризму, який відрізняється від існуючих підходів тим, що охоплює як внутрішні елементи, так і зовнішні.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: туристичний продукт ; формування туристичного продукту ; управління ; маркетинговий підхід ; комплекс маркетингу
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 16 Oct 2024 13:16
Last Modified: 16 Oct 2024 13:16
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6640

Actions (login required)

View Item View Item