Функціювання українського тревелконтенту в соцмережі «Instagram»: аудиторія, тематика, формат

Бондаренко, Ю. and Олійник, Ю. Ю. (2019) Функціювання українського тревелконтенту в соцмережі «Instagram»: аудиторія, тематика, формат. Образ : науковий журнал (№ 3). pp. 58-63.

[img] Text
2.pdf

Download (586kB)

Abstract

Стаття має на меті обґрунтувати особливості функціювання українського тревел-контенту в соцмережі «Instagram», уточнити сутність базисних термінів, виокремити класифікаційні ознаки дописів, дослідити формати інформаційно-комунікаційної взаємодії з аудиторією. Розвідка наголошує на актуальності тревел-блогінгу для теорії соціальних комунікацій, його запотребуваності як різновиду користувацького контенту, що набуває ознак професійного та має високий ступінь довіри серед аудиторії. Тревел-контент сегментований за вузько сфокусованою тематикою; за кількістю учасників тріпу; за способом пересування під час подорожі; за мовою викладу; за наявністю різнотипних продуктів. Проаналізовано тревел-блоги топ-10 авторів, що являють собою сукупність об’єднаних туристичною тематикою дописів, які вирізняються оригінальним стилем, структурою, періодичністю оновлення, різноформатним контентом.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Тревел-блог ; тревел-блогер ; тревел-контент ; тревел-допис ; інформаційно-комунікаційна взаємодія ; аудиторія соцмереж
Subjects: Масова комунікація
Українська філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 16 Oct 2024 06:10
Last Modified: 16 Oct 2024 06:10
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6623

Actions (login required)

View Item View Item