Проблемні аспекти та перспективні напрями вдосконалення системи інтернет-маркетингу суб’єктів сфери споживчих послуг

Білик, В. В. and Шпильовий, В. А. and Шпильова, В. О. and Кравчик, Ю. В. and Гарафонова, О. І. (2022) Проблемні аспекти та перспективні напрями вдосконалення системи інтернет-маркетингу суб’єктів сфери споживчих послуг. Український журнал прикладної економіки та техніки, Т. 7 (№ 2). pp. 146-155.

[img] Text
2.pdf

Download (591kB)

Abstract

У статті вказано на актуальність формування та реалізації політики розвитку системи Інтернетмаркетингу підприємства, зокрема суб’єктів, які спеціалізуються на наданні споживчих послуг. Наведено результати соціологічного дослідження серед споживачів послуг щодо кількості та якості цифрових комунікаційних каналів, у тому числі тих, якими споживачі послуг користуються, їх задоволеності рівнем та якістю цифрових маркетингових комунікацій підприємств, перспективних засобів цифрових маркетингових комунікацій, переваг застосовуваних інструментів Інтернет-маркетингу. Наведено результати експертного опитування керівників та фахівців суб’єктів господарювання, які надають споживчі послуги з метою ідентифікації безпосереднього інструментарію Інтернет-маркетингу, який застосовується ними. Визначено специфіку застосовуваного підприємствами інструментарію Інтернетмаркетингу. Здійснено факторний аналіз щодо важливості застосування інструментарію Інтернетмаркетингу підприємств та наведено його результати. Розроблено методико-прикладну модель формування продукту для Інтернет-маркетингу підприємства.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Маркетингова політика ; Інтернет-маркетинг ; цифрові комунікації ; маркетинг-мікс ; сфера послуг
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Бардадим Олег Валерійович
Date Deposited: 16 Oct 2024 10:07
Last Modified: 16 Oct 2024 10:14
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6620

Actions (login required)

View Item View Item