Цапок, О. М. (2020) Жанрове представлення опосередкованої реклами в копірайтерських матеріалах. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. pp. 135-137.
![]() |
Text
19.pdf Download (642kB) |
Abstract
Опосередкована реклама в копірайтерських текстах становить непряме, контекстуально природне згадування певного об’єкта реклами, що є ефективним способом впливу на цільову аудиторію. Для її поширення копірайтери успішно використовують адаптовані під рекламні цілі журналістські жанри й публікують матеріали у форматі промостатті, сторітелінгу, іміджевого інтерв’ю, подорожнього нарису та замітки. Розміщення таких матеріалів в Інтернет може маркуватися відповідно до норм законодавства про рекламу або з певним порушенням цих норм для посиленого вуалювання рекламних відомостей.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Опосередкована реклама ; копірайтерські тексти ; цільова аудиторія ; промостатті ; сторітелінг ; іміджеве інтерв’ю ; подорожній нарис ; замітки. |
Subjects: | Масова комунікація |
Divisions: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 15 Oct 2024 13:39 |
Last Modified: | 15 Oct 2024 13:39 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6616 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |