Специфіка друкованої видавничої продукції для реклами освітніх послуг

Ковтун, Н. and Лех, Ю. (2022) Специфіка друкованої видавничої продукції для реклами освітніх послуг. Матеріали ХХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії»: Збірник наукових праць. pp. 122-125.

[img] Text
41.pdf

Download (895kB)

Abstract

В статті говориться, що все більше університетів турбуються про якість, інформативність та наочність своєї реклами. Використання фірмових кольорів, вибір шрифтів, створення макету – усе це впливає на кінцевий результат рекламної поліграфії. Немалу роль у цьому відіграють і фото, які повинні бути високої якості та відретушовані дизайнером та виведені по кольору поліграфією. Керівництво закладів вищої освіти має чітко усвідомлювати, що сучасна молодь є інформаційно вибагливою, потенційного абітурієнта необхідно зацікавити оригінальними, інформативними і яскравими матеріалами, і дизайнерське оформлення та якісна поліграфія відіграють у цьому ключову роль. Порушена в науковій статті проблема має науковий потенціал, а тому окремі її аспекти можуть стати предметом подальшого наукового вивчення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: вища освіта ; сучасна молодь ; друкована реклама ; університети ; якість реклами ; інформативність рекламит ; наочність реклами ; макет ; рекламна поліграфія
Subjects: Педагогічні науки
Видавнича справа
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 14 Oct 2024 12:25
Last Modified: 14 Oct 2024 12:25
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6591

Actions (login required)

View Item View Item