Типи комунікативних стратегій впливу в соціальній рекламі про поширення коронавірусу

Ковтун, Н. О. and Комишна, Т. В. (2020) Типи комунікативних стратегій впливу в соціальній рекламі про поширення коронавірусу. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2020 р.). pp. 140-143.

[img] Text
40.pdf

Download (258kB)

Abstract

У матеріалах про попередження поширення коронавірусної інфекції у світі переважають аргументована, ціннісно-зорієнтована, заклична стратегії та стратегія формування емоційного настрою. Питання використання комунікативних стратегій у соціальній рекламі нині набуває особливої актуальності та потребує докладного студіювання, що і стане предметом наших наступних наукових розвідок.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: комунікативна стратегія ; соціальна реклама ; скрайбінг
Subjects: Масова комунікація
Медицина, ОБЖ
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 14 Oct 2024 12:15
Last Modified: 14 Oct 2024 12:17
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6590

Actions (login required)

View Item View Item