Інструменти формування HRбренду

Ковтун, Н. and Лисак, А. (2022) Інструменти формування HRбренду. Матеріали XLVІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії»: Збірник наукових праць. pp. 98-100.

[img] Text
43.pdf

Download (1MB)

Abstract

Мета статті – проаналізувати специфіку використання різноманітних інструментів HR-брендингу в практиці міжнародних, загальноукраїнських й регіональних брендів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: брендинг ; бізнес ; HR-бренд ; бренди й компанії ; торгівельна марка ; торгівельний знак
Subjects: Масова комунікація
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 14 Oct 2024 11:00
Last Modified: 14 Oct 2024 11:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6588

Actions (login required)

View Item View Item