Ковтун, Н. and Лисак, А. (2022) Інструменти формування HRбренду. Матеріали XLVІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії»: Збірник наукових праць. pp. 98-100.
![]() |
Text
43.pdf Download (1MB) |
Abstract
Мета статті – проаналізувати специфіку використання різноманітних інструментів HR-брендингу в практиці міжнародних, загальноукраїнських й регіональних брендів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | брендинг ; бізнес ; HR-бренд ; бренди й компанії ; торгівельна марка ; торгівельний знак |
Subjects: | Масова комунікація |
Divisions: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 14 Oct 2024 11:00 |
Last Modified: | 14 Oct 2024 11:00 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6588 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |