Рекламна та PR-діяльність організацій: навч. посіб.

Погрібна, О. О. and Надточій, О. Л. and Цапок, О. М. (2024) Рекламна та PR-діяльність організацій: навч. посіб. [Teaching Resource]

Full text not available from this repository.

Abstract

У посібнику висвітлено особливості рекламної та PR-діяльності державних та бізнесових структур. Посібник складається з трьох розділів: «Інформаційно-промоційна робота організацій», «Рекламна діяльність організацій», «Копірайтинг». Це зумовлено специфікою роботи пресслужб, які часто виконують інформаційну, рекламну та PR-функції. До кожної теми запропоновано питання для самоконтролю та перелік практичних завдань. Посібник розраховано на здобувачів освітнього ступеня «магістр» спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації» денної та заочної форм навчання.

Item Type: Teaching Resource
Uncontrolled Keywords: Рекламна та pr-діяльність ; організації ; копірайтинг ; рекламна діяльність організацій ; інформаційно-промоційна робота
Subjects: Масова комунікація
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 14 Oct 2024 09:58
Last Modified: 14 Oct 2024 09:58
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6584

Actions (login required)

View Item View Item