Pohribna, O. O. and Nadtochii, O. L. (2024) Features of advertising and promotional activities of literary agencies in Ukraine (Особливості рекламно-промоційної діяльності літературних агенцій в Україні). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (2). pp. 264-269. ISSN 27104656
![]() |
Text
44.pdf Download (328kB) |
Abstract
Статтю присвячено вивченню особливостей діяльності літературних агенцій в Україні. На основі аналізу наукової літератури й джерельної бази дослідження потрактовано сутність поняття «літературна агенція» – це організація, яка є посередником між авторами й видавцями та організаторами книжкових форумів/фестивалів. Встановлено, що літагентами є фахівці, які розуміють тенденції видавничого ринку, обізнані зі спеціалізацією окремих видавництв за різними критеріями (жанровими, віковими та ін.), знають вимоги до авторських оригіналів і синопсису, правила оформлення супровідних документів для видання книги з урахуванням дотримання авторських прав. Особливо актуальними ці питання є для просування молодих авторів і для співпраці з іноземними видавництвами.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Літературна агенція ; літературний агент ; автор ; видавництво ; реклама ; промоція |
Subjects: | Масова комунікація |
Divisions: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Depositing User: | Погрібна Олена Олександрівна |
Date Deposited: | 04 Oct 2024 11:53 |
Last Modified: | 04 Oct 2024 11:56 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6506 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |