Features of advertising and promotional activities of literary agencies in Ukraine (Особливості рекламно-промоційної діяльності літературних агенцій в Україні)

Pohribna, O. O. and Nadtochii, O. L. (2024) Features of advertising and promotional activities of literary agencies in Ukraine (Особливості рекламно-промоційної діяльності літературних агенцій в Україні). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (2). pp. 264-269. ISSN 27104656

[img] Text
44.pdf

Download (328kB)
Official URL: https://doi.org/10.32782/2710-4656/2024.2.2/42

Abstract

Статтю присвячено вивченню особливостей діяльності літературних агенцій в Україні. На основі аналізу наукової літератури й джерельної бази дослідження потрактовано сутність поняття «літературна агенція» – це організація, яка є посередником між авторами й видавцями та організаторами книжкових форумів/фестивалів. Встановлено, що літагентами є фахівці, які розуміють тенденції видавничого ринку, обізнані зі спеціалізацією окремих видавництв за різними критеріями (жанровими, віковими та ін.), знають вимоги до авторських оригіналів і синопсису, правила оформлення супровідних документів для видання книги з урахуванням дотримання авторських прав. Особливо актуальними ці питання є для просування молодих авторів і для співпраці з іноземними видавництвами.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Літературна агенція ; літературний агент ; автор ; видавництво ; реклама ; промоція
Subjects: Масова комунікація
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Погрібна Олена Олександрівна
Date Deposited: 04 Oct 2024 11:53
Last Modified: 04 Oct 2024 11:56
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6506

Actions (login required)

View Item View Item