Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв

Погрібна, О. О. (2023) Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв. Український інформаційний простір (1(11)). pp. 277-300. ISSN 2616-7948

[img] Text
274311

Download (5kB)
Official URL: https://doi.org/10.31866/2616-7948.1(11).2023.2797...

Abstract

У статті проаналізовано особливості соціальних мереж як потужного ін-струмента в інформаційно-промоційній роботі видавництв, які з кожним ро-ком усе більше приділяють увагу PR-діяльності, насамперед в інтернеті. Дослі-джено сторінки провідних українських видавництв («Видавництво Старого Лева», «А-ба-ба-га-ла-ма-га», «Наш Формат», «Клуб сімейного дозвілля», «Ранок», «Ос-нови», «Кальварія», «Фоліо», «Віват», «Віхола», «Книголав», «ArtBooks», «Абук») у фейсбуці, інстаграмі, ютубі, твіттері, тіктоці, телеграмі та пінтересті.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Інформаційно-промоційна робота видавництва ; PR-діяль-ність ; соціальні мережі ; фейсбук ; інстаграм ; ютуб ; твіттер ; тікток ; телеграм ; пінтерест
Subjects: Журналістика
Масова комунікація
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Погрібна Олена Олександрівна
Date Deposited: 04 Oct 2024 11:45
Last Modified: 04 Oct 2024 11:48
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6504

Actions (login required)

View Item View Item