Kovtun, N. O. and Fedorenko, O. D. (2024) Thematic vectors of external social advertising in the city of Cherkasy under martial law: a content analysis study (Тематичні вектори зовнішньої соціальної реклами) м. Черкаси в умовах воєнного стану: контент-аналітичне дослідження. "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (3). pp. 180-188. ISSN 27104656
![]() |
Text
31.pdf Download (356kB) |
Abstract
У статті проаналізовано тематичні вектори соціальної реклами в умовах воєнного стану на матеріалі зовнішньої соціальної реклами м. Черкаси. Акцентовано увагу на тому, що після повномасштабного вторгнення найбільшого поширення набула соціальна реклама патріотичного характеру, яка спрямована на захист обороноздатності країни. Для визначення тематичного спектру соціальної реклами на зовнішніх носіях застосовано метод контентаналізу, де об’єктом вивчення стали 100 прикладів неповторюваних одиниць різних видів зовнішньо реклами (білбордів, приматронів, ситилайтів) міста Черкаси з некомерційною соціально значущою інформацією, які були розміщені на вулицях міста, починаючи – із березня 2022 до травня 2024 року. Категоріями аналізу стали 9 тематичних груп, які ми виокремили на основі зазначеної в Законі України дефініції соціальної реклами. Одиницями аналізу є неповторювальні оригінальні вербальні елементи зовнішньої реклами. Засіб вимірювання – підрахування і фіксація частотності використання одиниць.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Соціальна реклама ; зовнішня реклама ; місцева реклама ; білборд ; призматрон ; ситилайт ; контент-аналіз ; тематика соціальної реклами |
Subjects: | Журналістика Масова комунікація |
Divisions: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Depositing User: | Ковтун Н.О. |
Date Deposited: | 04 Oct 2024 12:34 |
Last Modified: | 04 Oct 2024 12:38 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6499 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |