Бондар, В. (2023) Роль іміджу в забезпеченні ринкового успіху підприємства. Вісник Черкаського університету. Серія Економічні науки / редкол. : Є. Кирилюк (голова)[та ін.]., Т. 27 (№ 3-4). pp. 104-111. ISSN 2707-5036
Text
373-376-PB-104-111.pdf Download (792kB) |
Abstract
У статті розкрито проблему високої конкуренції на ринку товарів та послуг, наголошено на важливості створення позитивного іміджу компанії для привертання клієнтів та завоювання ринкової частки. Розглядаються зовнішні та внутрішні фактори, емоційне забарвлення, стратегічне управління та використання новітніх технологій при формуванні іміджу компанії. Розкрито роль як позитивного, так і негативного іміджу на підприємстві.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Імідж ; підприємство ; лояльність ; бізнес ; успіх ; ринок ; управління ; репутація ; маркетинг ; споживач ; реклама ; авторитет ; комунікація ; клієнт ; конкурентоспроможність |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 23 Jul 2024 13:42 |
Last Modified: | 23 Jul 2024 13:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6435 |
Actions (login required)
View Item |