Токарчук, В. А. (2024) Застосування CLIL методології у розробці навчальних матеріалів з академічного письма. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). pp. 155-168.
Text
Збірник Черкаси-166-168.pdf Download (552kB) |
Abstract
В статті говориться, що ефективність навчання із застосуванням CLIL-підходу безпосередньо залежить від якості навчальних матеріалів та організації роботи з ними. У роботі розглядаються сім принципів, покладених в основу розробки навчальних матеріалів з академічного письма для студентів бакалаврату.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | CLIL методології ; академічне письмо ; принцип пріоритетності завдання ; принцип скеровування рецептивної діяльності та підтримки продуктивної діяльності ; принцип скафолдінгу та включення ; принцип послідовного мислення |
Subjects: | Філологічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 15 Jul 2024 12:53 |
Last Modified: | 15 Jul 2024 12:53 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6405 |
Actions (login required)
View Item |