Принцип візуалізації у навчанні німецької мові учнів початкових класів

Шкаденков, Я. В. and Титаренко, О. І. (2024) Принцип візуалізації у навчанні німецької мові учнів початкових класів. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). pp. 184-186.

[img] Text
Збірник Черкаси-184-186.pdf

Download (661kB)

Abstract

Ефективність принципу візуалізації в навчанні німецької мови учнів початкових класів є головним аспектом для забезпечення успішного засвоєння мовних навичок і комунікативної компетентності. Використання різного роду зображень схем чи малюнків та інших візуальних матеріалів допоможе учням краще зрозуміти та запам'ятати щойно вивчені фрази слова чи граматичні правила. Це підхід активізує мовне мислення та більш зацікавлює дітей до процесів вивчення мови.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Принцип візуалізації ; навчаннЯ німецької мови ; учні початкових класів ; мовнІ навичкИ ; комунікативнА компетентнІстЬ
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 15 Jul 2024 12:17
Last Modified: 15 Jul 2024 12:17
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6398

Actions (login required)

View Item View Item