Проектування професійних ситуацій як засіб підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ

Свириденко, О. О. (2014) Проектування професійних ситуацій як засіб підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ. Монографія. pp. 58-82.

[img] Text
каф.монограф.-58-82.pdf

Download (372kB)

Abstract

Сучасна школа, як і суспільство загалом, переживають складний період, коли здійснюється рішучий поворот до особистості учня. Така школа поважає гідність школяра, його індивідуальну життєву мету, запити й інтереси, створює необхідні умови для його самовизначення, самореалізації та розвитку. Показником розвитку особистості є інтелектуально-ідеологічний та загальнодуховний рівень. Інтелектуальний рівень відтворює ступінь сформованості в особистості навичок для володіння та використання різних типів мислення (емпіричного, образного, теоретичного, конкретноісторичного, діалектичного).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Професійні ситуації ; ВНЗ ; майбутні вчителі ; освітній рівень ; школа
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Apr 2024 08:44
Last Modified: 12 Apr 2024 08:44
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6215

Actions (login required)

View Item View Item