Свириденко, О. О. (2014) Проектування професійних ситуацій як засіб підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ. Монографія. pp. 58-82.
Text
каф.монограф.-58-82.pdf Download (372kB) |
Abstract
Сучасна школа, як і суспільство загалом, переживають складний період, коли здійснюється рішучий поворот до особистості учня. Така школа поважає гідність школяра, його індивідуальну життєву мету, запити й інтереси, створює необхідні умови для його самовизначення, самореалізації та розвитку. Показником розвитку особистості є інтелектуально-ідеологічний та загальнодуховний рівень. Інтелектуальний рівень відтворює ступінь сформованості в особистості навичок для володіння та використання різних типів мислення (емпіричного, образного, теоретичного, конкретноісторичного, діалектичного).
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Професійні ситуації ; ВНЗ ; майбутні вчителі ; освітній рівень ; школа |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 12 Apr 2024 08:44 |
Last Modified: | 12 Apr 2024 08:44 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6215 |
Actions (login required)
View Item |