Герасимова, І. В. (2006) Методологічні засади корекції та профілактики тривожності студентів ВНЗ. Вища школа України: проблеми модернізації навчально-виховного процесу. pp. 118-120.
![]() |
Text
28.pdf Download (261kB) |
Abstract
В статті говориться про те,що є всі підстави вважати, що внутрішні та зовнішні чинники певною мірою впливають на активізацію та прискорення процесу адаптації студентів-першокурсників до нових умов навчання. Тому питання дослідження та попередження тривожності у них вимагає не лише теоретичного, але й практичного вирішення.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Вища освіта ; якісна підготовка; майбутній фахівець ; професійна діяльність ; здібності ; потреби ; поведінковий компонент кожного на основі принципів гуманізму, демократизму, визначення пріо |
Subjects: | Психологічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 10 Apr 2024 13:48 |
Last Modified: | 10 Apr 2024 13:48 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6175 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |