Нейромаркетинг як інструмент дослідження споживчої поведінки туристів

Остапцев, Є. Ю. and Радченко, О. М. (2023) Нейромаркетинг як інструмент дослідження споживчої поведінки туристів. Туризм і гостинність: cтан, проблеми, перспектив : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (18 травня 2023 р.), м. Черкаси. pp. 94-97.

[img] Text
Збирник_ЧНУ_18.05.2023-94-97.pdf

Download (608kB)

Abstract

Нейромаркетинг – міждисциплінарна галузь, яка поєднує неврологію, психологію, маркетинг і дослідження поведінки споживачів. Для отримання всебічного розуміння поведінки споживачів у туристичній галузі рекомендується застосовувати цілісний маркетинговий підхід, який поєднує дані нейромаркетингу з іншими методами дослідження. Крім того, існують етичні міркування, пов'язані з використанням нейронаукових методів у маркетингу. Забезпечення згоди учасників, конфіденційності та безпеки даних – найважливіші аспекти, які необхідно враховувати в будь-якому нейромаркетинговому дослідженні за участю людей. Незважаючи на переваги нейромаркетингу, в світовому туризмі він знаходиться на ранніх стадіях, в даний час здебільшого переважають традиційні маркетингові інструменти для просування послуг.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Нейромаркетинг у туризмі ; нейрофідбек ; брендинг і позиціонування ; реклама та комунікація ; персоналізація та кастомізація
Subjects: Економічні науки
Фізкультура і спорт
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 06 Jun 2023 13:29
Last Modified: 06 Jun 2023 13:29
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5585

Actions (login required)

View Item View Item