Впровадження ігрових форм як засіб розвитку пізнавальної активності учнів на уроках з хімії

Сметенко, Ю. С. and Лут, О. А. (2021) Впровадження ігрових форм як засіб розвитку пізнавальної активності учнів на уроках з хімії. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 594-596.

[img] Text
2021_rodzinkа-594-596.pdf

Download (599kB)

Abstract

Гра для дітей – це їх спосіб та сприйняття власного життя, у якому процес самовиховання надзвичайно активний та має високу результативність. Важливою умовою отриманого результату при застосуванні навчальних ігор є правильне визначення їх проведення у структурі уроку: наприклад, під час актуалізації опорних знань учнів на початку уроку, під час формування відповідних умінь або в разі повторення чи вивчення нової теми. Бажано, щоб навчальна гра базувалась на вже раніше здобутих знань учня на попередніх уроках.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Гра ; учні ; уроки хімії ; актуалізація опорних знань
Subjects: Природничі науки
Divisions: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 06 Apr 2023 12:54
Last Modified: 06 Apr 2023 12:54
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5433

Actions (login required)

View Item View Item