Мохонько, А. Ю. and Чередниченко, В. В. (2021) Управління брендами. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 310-311.
![]() |
Text
2021_rodzinkа-298-301.pdf Download (750kB) |
Abstract
Управління брендом є життєво важливим для успіху кожної організації, і розумні компанії знають, що сильні бренди будуються не лише маркетингом, а вимагають від кожного співробітника певної ролі. Хоча кожна стратегія управління торговою маркою відрізняється з точки зору ресурсів та виконання, мета одна: створити бренд, який буде чітким та вигідним. Послідовний обмін повідомленнями по кожному маркетинговому каналу гарантує, що коли люди думають про ваш бренд, їх сприйняття відповідає тому, як ви хочете, щоб його сприймали.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Бренд ; управління брендом ; партнерства ; власність |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 24 Mar 2023 14:13 |
Last Modified: | 07 Mar 2024 14:45 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5316 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |