Павличук, Д. В. and Богуславська, С. І. (2021) Управління рекламною діяльністю підприємства. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 315-316.
![]() |
Text
2021_rodzinkа-315-316.pdf Download (725kB) |
Abstract
Реклама являє собою найважливішу маркетингову функцію, яка здійснюється абсолютною більшістю учасників ринкової діяльності. Ефект реклами є наслідком її впливу на обсяг збуту, рівень доходів та інші показники діяльності фірм-рекламодавців. Обсяг цього ефекту незрівнянно вищий витрат на рекламу, що не можна недооцінювати.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Економіка України ; реклама ; виробник (рекламодавець) ; товар-споживачі |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 24 Mar 2023 14:01 |
Last Modified: | 24 Mar 2023 14:01 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5314 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |