Вплив реклами на свідомість людини

Мовчан, А. О. (2021) Вплив реклами на свідомість людини. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 341-342.

[img] Text
2021_rodzinkа-341-342.pdf

Download (586kB)

Abstract

Рекламно-інформаційний вплив сьогодні став соціальною реальністю, що здійснює вплив на всі сфери суспільного життя і пронизує всі рівні соціальної взаємодії; рекламний вплив на свідомість людини стає системним явищем, яке проявляє себе в різних формах; в останні роки реклама часто виступає як засіб маніпулювання свідомістю споживачів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Реклама ; правильні цифри ; гумор ; підбір кольорів
Subjects: Масова комунікація
Психологічні науки
Divisions: Психологічний факультет
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 24 Mar 2023 13:15
Last Modified: 24 Mar 2023 13:15
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5309

Actions (login required)

View Item View Item