Мовчан, А. О. (2021) Вплив реклами на свідомість людини. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 341-342.
|
Text
2021_rodzinkа-341-342.pdf Download (586kB) |
Abstract
Рекламно-інформаційний вплив сьогодні став соціальною реальністю, що здійснює вплив на всі сфери суспільного життя і пронизує всі рівні соціальної взаємодії; рекламний вплив на свідомість людини стає системним явищем, яке проявляє себе в різних формах; в останні роки реклама часто виступає як засіб маніпулювання свідомістю споживачів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | Реклама ; правильні цифри ; гумор ; підбір кольорів |
| Subjects: | Масова комунікація Психологічні науки |
| Divisions: | Психологічний факультет |
| Depositing User: | Наукова Бібліотека |
| Date Deposited: | 24 Mar 2023 13:15 |
| Last Modified: | 24 Mar 2023 13:15 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5309 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


