Серватинська, І. М. (2019) Організація маркетингу в банківській діяльності. International Scientific-Practical Conference Global marketing: analysis and challenges of our time [Електронний ресурс] : conference Proceedings, May 16-17th, 2019. Batumi, Georgia / ред. : V. Glont, B. Gechbaia. pp. 193-196.
![]() |
Text
gryziya2019_copy (pdf.io).pdf Download (298kB) |
Abstract
Мета маркетингу в банківській діяльності полягає у створенні необхідних умов для ефективного пристосування банку до вимог ринку капіталу, розробки системи заходів щодо вивчення ринку, підвищення його конкурентоспроможності та прибутковості діяльності, інтенсифікації дій банку щодо отримання позитивних вражень про банк і його діяльність. В статті підкреслено актуальність реалізації механізму банківського маркетингу спрямованого на збільшення економічних показників діяльності банку, посилення ринкових позицій, збільшення надійності в нинішніх умовах.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Банківська система України ; маркетинг ; ринку капіталу ; обслуговування клієнтів ; банківський маркетинг ; реклама |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 10 Feb 2023 11:53 |
Last Modified: | 10 Feb 2023 11:53 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5157 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |