Кирстя, Я. М. (2020) Форми маркетингових технологій: теоретичний аспект. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. pp. 167-170.
![]() |
Text
zb_167-170.pdf Download (1MB) |
Abstract
Технологія маркетингових процесів дозволяє вирішити низку конструктивних проблем з точки зору вдосконалення системи управління: - зафіксувати перелік оптимальних операцій, що забезпечують регулювання маркетингового процесу; - забезпечити стандартизацію управлінського процесу за рахунок скорочення кількості операцій, зменшення витрат на особисту підготовку; -визначити межі діяльності кожного виконавця, максимально використовувати механізми стимулювання та відповідальності, щоб зменшити кількість спонтанних та помилкових дій.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Маркетинг ; «маркетингові технології ; технології ; технологія маркетингових досліджень ; технологізація |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 02 Feb 2023 09:16 |
Last Modified: | 02 Feb 2023 09:16 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5031 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |