Стратегія підприємства як чинник його конкурентноспроможності

Решетник, С. О. (2020) Стратегія підприємства як чинник його конкурентноспроможності. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. pp. 64-67.

[img] Text
zb-64-67.pdf

Download (642kB)

Abstract

Підвищення конкурентоспроможності пов’язано з розробкою та вибором відповідних стратегій, формування й коригування яких відбувається практично постійно. Розробка стратегій на сучасних підприємствах дає змогу підприємству вижити на ринку та перемагати у конкурентній боротьбі. Стратегія підприємства розглядається як систематичний план його потенційної поведінки в умовах неповноти інформації про майбутній розвиток середовища та підприємництва задля майбутньої прибутковості.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Стратегія підприємства ; конкурентоспроможність ; ринок ; конкурентна боротьба
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 01 Feb 2023 09:36
Last Modified: 01 Feb 2023 09:36
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5006

Actions (login required)

View Item View Item