Корпоративна страгія підприємства

Дзюбан, Д. М. (2020) Корпоративна страгія підприємства. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. pp. 22-24.

[img] Text
Splitted zb (5).pdf

Download (625kB)

Abstract

Отже, корпоративна стратегія сучасного підприємства є важливим інструментом реалізації визначеної мети, що дозволяє не тільки здійснювати процеси оптимізації, але і формувати конкурентні переваги для стійкого розвитку. Стратегія зростання, яка включає в себе диверсифікацію діяльності підприємства забезпечуватиме отримання суттєвих переваг у конкурентній боротьбі, підвищення фінансово-економічних показників та розвиток економіки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Корпоративна стратегія ; сучасне підприємство ; оптимізація ; стратегія зростання ; диверсифікація діяльності підприємства ; фінансово-економічні показники ; розвиток економіки
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 30 Jan 2023 11:12
Last Modified: 30 Jan 2023 11:13
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4989

Actions (login required)

View Item View Item