Функціонування PR-технологій та реклами в Інтернеті

Радзіховська, Ю. М. (2017) Функціонування PR-технологій та реклами в Інтернеті. Економіка і суспільство (№ 12). p. 315.

[img] Text
2radzihovska.pdf

Download (172kB)

Abstract

В статті досліджено сутність поняття «паблік рілейшнз» (зв'язки з громадськістю). Розглянуто особливості використання PR та реклами в глобальній мережі, які забезпечують розповсюдження інформації через Інтернет та веб-сайти. Виокремлено переваги та недоліки PR Інтернет-технологій.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Паблік рілейшнз ; реклама ; Інтернет-мережа ; PR-технології ; маркетингові комунікації
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 17 Sep 2021 12:20
Last Modified: 20 Sep 2021 10:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4653

Actions (login required)

View Item View Item