Розробка маркетингової стратегії підприємства на основі дослідження поведінки споживачів послуг

Бараненко, О. В. and Білик, В. В. (2018) Розробка маркетингової стратегії підприємства на основі дослідження поведінки споживачів послуг. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 164-167.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2018_1-164-167.pdf

Download (324kB) | Preview

Abstract

Маркетингова стратегія – це принципові середньо-та довгострокові рішення з відповідними способами та засобами, які визначають орієнтири та спрямовують окремі заходи маркетингу на досягнення поставлених цілей, які охоплюють елементи комплексу маркетингу (продукт, ціну, місце та просування).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Маркетингова стратегія ; диференціація ; фокусування ; сегмент ринку
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 09 Jul 2020 20:33
Last Modified: 09 Jul 2020 20:33
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3996

Actions (login required)

View Item View Item