Бараненко, О. В. and Білик, В. В. (2018) Розробка маркетингової стратегії підприємства на основі дослідження поведінки споживачів послуг. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 164-167.
|
Text
rodzinka_2018_1-164-167.pdf Download (324kB) | Preview |
Abstract
Маркетингова стратегія – це принципові середньо-та довгострокові рішення з відповідними способами та засобами, які визначають орієнтири та спрямовують окремі заходи маркетингу на досягнення поставлених цілей, які охоплюють елементи комплексу маркетингу (продукт, ціну, місце та просування).
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Маркетингова стратегія ; диференціація ; фокусування ; сегмент ринку |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 09 Jul 2020 20:33 |
Last Modified: | 09 Jul 2020 20:33 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3996 |
Actions (login required)
View Item |