Емблематика як компонент фірмового стилю

Білокінь, А. С. and Погрібна, О. О. (2018) Емблематика як компонент фірмового стилю. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 95-97.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2018_2-95-97.pdf

Download (299kB) | Preview

Abstract

Мета дослідження – вивчити емблематику як компонент фірмового стилю.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Фірмовий стиль ; емблематика ; емблема-символ ; емблема-слово ; емблема-буква ; емблема-буква ; комбіновані варіанти
Subjects: Видавнича справа
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 08 Jun 2020 20:00
Last Modified: 08 Jun 2020 20:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3689

Actions (login required)

View Item View Item