Цифровий маркетинг як ефективний інструмент для розвитку туризму

Коваленко, Д. О. and Красномовець, В. А. (2019) Цифровий маркетинг як ефективний інструмент для розвитку туризму. Рекреаційні ресурси та послуги гостинності в регіонах України : матер. ІV Всеукр. Інтернет-конф. (24 травня 2019 р., м. Черкаси). pp. 77-81.

[img]
Preview
Text
zbirtnik 2-77-81.pdf

Download (178kB) | Preview

Abstract

Метою статті є аналіз сучасного стану туристичної індустрії України та з точки зору можливості застосування цифрових маркетингових технологій.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Туризм ; цифровий маркетинг ; туристична індустрія України ;
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 31 May 2020 18:22
Last Modified: 31 May 2020 18:22
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3418

Actions (login required)

View Item View Item