Коваленко, Д. О. and Красномовець, В. А. (2019) Цифровий маркетинг як ефективний інструмент для розвитку туризму. Рекреаційні ресурси та послуги гостинності в регіонах України : матер. ІV Всеукр. Інтернет-конф. (24 травня 2019 р., м. Черкаси). pp. 77-81.
|
Text
zbirtnik 2-77-81.pdf Download (178kB) | Preview |
Abstract
Метою статті є аналіз сучасного стану туристичної індустрії України та з точки зору можливості застосування цифрових маркетингових технологій.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Туризм ; цифровий маркетинг ; туристична індустрія України ; |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 31 May 2020 18:22 |
Last Modified: | 31 May 2020 18:22 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3418 |
Actions (login required)
View Item |