Шевченко, А. Р. and Кравченко, О. О. (2019) Бенчмаркінг як інструмент забезпечення економічної безпеки підприємства. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 271-272.
|
Text
rodzinka_2_2019-271-272.pdf Download (561kB) | Preview |
Abstract
Бенчмаркінг – метод аналізу ефективності діяльності підприємства у порівнянні з показниками більш успішних підприємств. Він допомагає зрозуміти яким чином працюють підприємства, що займають лідируючі позиції, та перейняти їх досвід з метою досягнення встановленого підприємствами-лідерами рівня або, навіть, перевершити еталонні показники.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | бенчмаркінг ; економічна безпека ; підприємство ; |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 25 May 2020 18:31 |
Last Modified: | 25 May 2020 18:31 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3266 |
Actions (login required)
View Item |