Трохименко, А. С. and Білик, В. В. (2019) Організація маркетингу на підприємстві. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 260-261.
|
Text
rodzinka_2_2019-260-261.pdf Download (578kB) | Preview |
Abstract
Маркетинг — це діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення мети організації шляхом найбільшого задоволення потреб споживачів. Організація маркетингу є важливим аспектом будь-якої організації.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Маркетинг ; підприємство ; фінансові ризики |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 25 May 2020 17:18 |
Last Modified: | 25 May 2020 17:18 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3259 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |