Організація маркетингу на підприємстві

Трохименко, А. С. and Білик, В. В. (2019) Організація маркетингу на підприємстві. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 260-261.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-260-261.pdf

Download (578kB) | Preview

Abstract

Маркетинг — це діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення мети організації шляхом найбільшого задоволення потреб споживачів. Організація маркетингу є важливим аспектом будь-якої організації.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Маркетинг ; підприємство ; фінансові ризики
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 25 May 2020 17:18
Last Modified: 25 May 2020 17:18
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3259

Actions (login required)

View Item View Item