Бренд: фірмовий стиль та позиціонування на ринку

Павличук, Д. В. (2019) Бренд: фірмовий стиль та позиціонування на ринку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 236-237.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-236-237.pdf

Download (751kB) | Preview

Abstract

На сьогоднішній день поняття бренду можна розкрити по різному. Але найважливіше його значення – це, перш за все, сформована думка споживачів про товар, стійкі асоціації, які пов’язані з якістю продукції і її смаковою цінністю. Варто відмітити, що будь-який бренд може На сьогоднішній день поняття бренду можна розкрити по різному. Але найважливіше його значення – це, перш за все, сформована думка споживачів про товар, стійкі асоціації, які пов’язані з якістю продукції і її смаковою цінністю. Варто відмітити, що будь-який бренд може бути торговою маркою, але не будь-яка торгова марка може бути брендом. Бренд несе впевненість в характеристиках, які роблять продукт або послугу унікальними.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: бренд ; споживачі ; фірмовий стиль ; ідентичність бренду ; позиціонування бренду
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 25 May 2020 14:50
Last Modified: 25 May 2020 14:50
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3249

Actions (login required)

View Item View Item