Баліна, Я. С. and Чередниченко, В. В. (2019) Виробництво продуктів по-новому. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 189-190.
|
Text
rodzinka_2_2019-189-190.pdf Download (767kB) | Preview |
Abstract
Коли ми думаємо про нові продукти, ми автоматично замислюємося над новими винаходами, такими як космічні подорожі, комп’ютерний планшет, нові ліки тощо. Хоча це може бути більш «захоплюючою» стороною нових продуктів, з точки зору маркетингу, вони є лише одним з багатьох типів нових продуктів, які компанія може вивести на ринок. Насправді, більшість нових продуктів, що випускаються, не є новими для ринку –вони є новими для фірми.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | нові продукти світу ; нові продукти категорії ; розширення продуктової лінії ; покращення продукту ; репозиціонування продукту ; скорочення витрат |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 22 May 2020 13:04 |
Last Modified: | 22 May 2020 13:04 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3226 |
Actions (login required)
View Item |