Теоретичні основи взаємодії суб’єктів туристичного ринку

Чепіжна, Ю. В. and Тараненко, О. О. (2019) Теоретичні основи взаємодії суб’єктів туристичного ринку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 185-186.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-185-186.pdf

Download (577kB) | Preview

Abstract

Унікальність туризму полягає в можливості здійснення туристичної діяльності практично в будь-якому регіоні шляхом використання різноманітних історичних, культурних, природних та інших видів ресурсів, що обумовлено існуванням різних видів туризму. Ефективність залучення та використання цих ресурсів у сфері туризму залежить від якості взаємодії суб’єктів регіонального туристичного ринку.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Туристичний ринок ; партнерство ; інвестиції ; розвиток транспорту ; реклама
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 22 May 2020 12:53
Last Modified: 22 May 2020 12:53
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3225

Actions (login required)

View Item View Item