Чепіжна, Ю. В. and Тараненко, О. О. (2019) Теоретичні основи взаємодії суб’єктів туристичного ринку. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 185-186.
|
Text
rodzinka_2_2019-185-186.pdf Download (577kB) | Preview |
Abstract
Унікальність туризму полягає в можливості здійснення туристичної діяльності практично в будь-якому регіоні шляхом використання різноманітних історичних, культурних, природних та інших видів ресурсів, що обумовлено існуванням різних видів туризму. Ефективність залучення та використання цих ресурсів у сфері туризму залежить від якості взаємодії суб’єктів регіонального туристичного ринку.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Туристичний ринок ; партнерство ; інвестиції ; розвиток транспорту ; реклама |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 22 May 2020 12:53 |
Last Modified: | 22 May 2020 12:53 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3225 |
Actions (login required)
View Item |