Особливості правового регулювання нетрадиційних торговельних марок

Алєксєєва, К. І. (2018) Особливості правового регулювання нетрадиційних торговельних марок. Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : збірник наукових праць за матеріалами VІI Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (27 квітня 2018 р.) / За заг. ред. О.В. Черевка, О.П. Орлюк. pp. 21-24.

[img]
Preview
Text
zbirnik-1-21-24.pdf

Download (201kB) | Preview

Abstract

диційні позначення як, наприклад, звук, аромат, смак тощо. Метою запропонованого дослідження є з’ясування особливостей правового регулювання нетрадиційних торговельних марок. Торговельна марка – це будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляє (надає) одна особа, від товарів (послуг), що виробляють (надають) інші особи. Такими позначеннями можуть бути: слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів – таке визначення дає Цивільний Кодекс України згідно статті 492 – Торговельна марка.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Торговельна марка ; нетрадиційні торговельні марки ; правове регулювання нетрадиційних торговельних марок
Subjects: Юридичні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 08 May 2020 13:24
Last Modified: 08 May 2020 13:24
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2773

Actions (login required)

View Item View Item