Тетьора, І. С. (2015) Особливості використання об’єктів авторського права в рекламі. Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції / За заг. ред. О.В. Черевка, О.П. Орлюк. pp. 65-69.
|
Text
conf_intellect-65-69.pdf Download (208kB) | Preview |
Abstract
Відомо, що використання у рекламі об’єктів авторського права і (або) суміжних прав здійснюється відповідно до вимог законодавства України «Про авторське право і суміжні права». У юридичній науці під терміном «використання реклами» слід розуміти процес застосування тих чи інших корисних властивостей реклами, що може здійснюватись у межах виробництва чи розповсюдження реклами.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | авторське право ; реклама ; трудовий договір |
Subjects: | Юридичні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 08 May 2020 09:46 |
Last Modified: | 08 May 2020 09:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2755 |
Actions (login required)
View Item |