Особливості використання об’єктів авторського права в рекламі

Тетьора, І. С. (2015) Особливості використання об’єктів авторського права в рекламі. Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції / За заг. ред. О.В. Черевка, О.П. Орлюк. pp. 65-69.

[img]
Preview
Text
conf_intellect-65-69.pdf

Download (208kB) | Preview

Abstract

Відомо, що використання у рекламі об’єктів авторського права і (або) суміжних прав здійснюється відповідно до вимог законодавства України «Про авторське право і суміжні права». У юридичній науці під терміном «використання реклами» слід розуміти процес застосування тих чи інших корисних властивостей реклами, що може здійснюватись у межах виробництва чи розповсюдження реклами.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: авторське право ; реклама ; трудовий договір
Subjects: Юридичні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 08 May 2020 09:46
Last Modified: 08 May 2020 09:46
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2755

Actions (login required)

View Item View Item