Єднак, Т. В. (2013) Проблеми комерціалізації інтелектуальної власності. Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 96-98. ISSN 978-966-493-445-6
|
Text
sborn2013-96-98.pdf Download (76kB) | Preview |
Abstract
Маркетинг інтелектуальної власності розпочинається з пошуку та відбору ідей, які могли би призвести до комерційного успіху нового товару на майбутньому ринку. Одним із способів комерціалізації об'єктів права інтелектуальної власності є передача прав на його використання за ліцензійним договором.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетинг інтелектуальної власності ; ліцензія ; фінансові ризики |
Subjects: | Юридичні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 25 Apr 2020 09:15 |
Last Modified: | 10 May 2020 05:53 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2348 |
Actions (login required)
View Item |