Проблеми комерціалізації інтелектуальної власності

Єднак, Т. В. (2013) Проблеми комерціалізації інтелектуальної власності. Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 96-98. ISSN 978-966-493-445-6

[img]
Preview
Text
sborn2013-96-98.pdf

Download (76kB) | Preview

Abstract

Маркетинг інтелектуальної власності розпочинається з пошуку та відбору ідей, які могли би призвести до комерційного успіху нового товару на майбутньому ринку. Одним із способів комерціалізації об'єктів права інтелектуальної власності є передача прав на його використання за ліцензійним договором.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг інтелектуальної власності ; ліцензія ; фінансові ризики
Subjects: Юридичні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 25 Apr 2020 09:15
Last Modified: 10 May 2020 05:53
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2348

Actions (login required)

View Item View Item