Пасєка, А. С. (2017) Значення маркетингових концепції у розвитку ринку праці. Вісник Хмельницького національного університету, Т. 1 (№2). pp. 154-163.
|
Text
vchnu_2017_231.pdf Download (506kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена дослідженню маркетингових концепцій як джерела розвитку та ефективного функціонування ринку праці. Розкрито маркетинговий підхід до вивчення розвитку ринку праці. Класифіковано основні маркетингові концепції у контексті традиційних та новітніх. Розроблено типові сценарії державного і суб’єктного узгодження маркетингових концепцій у розвитку ринку праці. Інтерпретовано зміст основних маркетингових концепцій щодо процесів розвитку ринку праці. Окреслено суб’єктність формування продукту на ринку праці в сегменті найманої робочої сили.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ринок праці ; маркетингові концепції ; розвиток ринку праці ; зайнятість, безробіття ; маркетинг на ринку праці |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 11 Dec 2019 12:32 |
Last Modified: | 11 Dec 2019 12:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1893 |
Actions (login required)
View Item |