Значення маркетингових концепції у розвитку ринку праці

Пасєка, А. С. (2017) Значення маркетингових концепції у розвитку ринку праці. Вісник Хмельницького національного університету, Т. 1 (№2). pp. 154-163.

[img]
Preview
Text
vchnu_2017_231.pdf

Download (506kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена дослідженню маркетингових концепцій як джерела розвитку та ефективного функціонування ринку праці. Розкрито маркетинговий підхід до вивчення розвитку ринку праці. Класифіковано основні маркетингові концепції у контексті традиційних та новітніх. Розроблено типові сценарії державного і суб’єктного узгодження маркетингових концепцій у розвитку ринку праці. Інтерпретовано зміст основних маркетингових концепцій щодо процесів розвитку ринку праці. Окреслено суб’єктність формування продукту на ринку праці в сегменті найманої робочої сили.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ринок праці ; маркетингові концепції ; розвиток ринку праці ; зайнятість, безробіття ; маркетинг на ринку праці
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 11 Dec 2019 12:32
Last Modified: 11 Dec 2019 12:32
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1893

Actions (login required)

View Item View Item