Бутенко, Л. Ю. (2010) Роль внутрішнього маркетингу в підвищенні якості послуг підприємств індустрії гостинності. Індустрія гостинності в країнах Європи : мат. IV міжнар. наук.-практ. конф., 16-18 грудня 2010 року. pp. 126-127.
|
Text
Бутенко_Л.Ю._Роль_внутрішнього_маркетингу.pdf Download (9MB) | Preview |
Abstract
В статті говориться про роль внутрішнього маркетингу. Про те, що це складна і різноманітна діяльність спрямована на зміцнення лояльності персоналу і створення для нього умов, у яких якість обслуговування й турбота про клієнта стає домінантою.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Індустрія гостинності в Україні ; маркетинг підприємств гостинності ; маркетолог ; внутрішній маркетинг |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 06 Oct 2014 07:20 |
Last Modified: | 06 Oct 2014 11:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/178 |
Actions (login required)
View Item |