Реклама в пам’яті культур : монографія, Кн. ІІ. Рекламні феномени Античності

Саух, П. Ю. and Чуприна, В. В. and Левицька, Н. М. and Синявська, Л. І. and Марареско, Л. К. and Вишняков, В. О. (2017) Реклама в пам’яті культур : монографія, Кн. ІІ. Рекламні феномени Античності. Manual. Видавець ФОП Гордієнко Є. І., Черкаси.

[img]
Preview
Text
reklama.pdf

Download (14MB) | Preview

Abstract

Греко-римська Античність сформувала багату духовність, піднесла культуру й мистецтво. У її аурі визріла креативна та яскрава реклама як засіб утвердження суспільних цінностей і пріоритетів та їх змістовна презентація. Книга буде у нагоді всім, кого приваблює Давньогрецька культура та цивілізація Стародавнього Риму, їхні феноменальні здобутки, перемоги й поразки. «Історія-це філософія у прикладах»,-слушно висловився Фукідід ще двадцять п’ять століть тому.

Item Type: Monograph (Manual)
Uncontrolled Keywords: глашатай ; легендарний талфібій ; дельфійський оракул ; давньогрецькі агони ; епінікі ; давньоримські тріумфи ; римська національна ідея ; презентанти масової культури
Subjects: Політичні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 14 Nov 2018 13:23
Last Modified: 14 Nov 2018 13:23
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1484

Actions (login required)

View Item View Item