Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Критерії та рівні сформованості базових професійних компетентностей майбутнього учителя фізичної культури

Онопрієнко, О. В. (2007) Критерії та рівні сформованості базових професійних компетентностей майбутнього учителя фізичної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 73-79.

[img]
Перегляд
Text
115-73-79.pdf

Download (490kB) | Перегляд

Резюме

У статті охарактеризовано інтегративні критерії (образ “Я”, сприйняття, оцінка, вибір), а також окреслено рівні (інтуїтивний, нормативний, креативний) сформованості базових професійних компетентностей майбутнього вчителя фізичної культури.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: інтегративні критерії ; вікові групи особливості ; модель педагогічного процесу ; Я-концепція ; студентський вік
Теми: Фізкультура і спорт
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут фізичної культури, спорту і здоров’я
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Черв 2018 10:55
Останні зміни: 18 Черв 2018 10:55
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/993

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу