Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Проблема формування і розвитку логічного мислення учнів у контексті суб'єкта спеціалізації в середній школі

Тарасенкова, Н. А., Акуленко, І. А. (2014) Проблема формування і розвитку логічного мислення учнів у контексті суб'єкта спеціалізації в середній школі. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). с. 33-40.

[img]
Перегляд
Text
education-2-12b-7.pdf

Download (186kB) | Перегляд

Резюме

В статті розглянуті деякі особливості розвитку логічного мислення учнів у класах з різним предметом спеціалізації в середній школі. Огляд за короткий термін літератури дозволяє припустити, що три основних напрямки були сформовані в теорії викладання математики в останні 50-60 років в Україні. Автор досліджує їх коротко. Аналіз показує, що нинішній підхід до формування логічного мислення учнів, значно варіюється в залежності від предмета спеціалізації і рівня підготовки з математики. В статті наведено більш детальне дослідження конкретних методів і прийомів викладання елементів математичної логіки в класах з поглибленим вивченням математики.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Логічне мислення учнів ; предметні спеціалізації в середній школі ; навчання елементам математичної логіки ; поглиблене вивчення математики
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Вер 2016 10:18
Останні зміни: 30 Бер 2020 12:40
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/729

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу