Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Дидактичні особливості моделювання професійної компетентності студентів фізики

Атаманчук, П., Ніколаєв, О., Ткаченко, А., Кулик, Л. О. (2014) Дидактичні особливості моделювання професійної компетентності студентів фізики. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В).

[img]
Перегляд
Text
education-2-12b-6.pdf

Download (148kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена вирішенню проблем і ефективному здійсненню організаційних і управлінських функцій в методах викладання курсу фізики як ефективного засобу освітніх стандартів і засобів формування майбутніх вчителів, професійної компетентності і перспективи.Також розкривається зміст стандартних вимог, що викладені в дослідженні фізики. У статті представлена структурна логіка різних видів контролю на основі академічних стандартів ефективності контролю.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Навчальна погода ; освітні стандарти ; посилання датчиків якості знань ; цільові програми ; компетентність ; бачення ; методологія ; управління ; поняття фізичного виховання
Теми: Фізико-математичні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Вер 2016 10:09
Останні зміни: 15 Трав 2023 11:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/728

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу