Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Поперечний підхід в системі конкретних соціальних досліджень в галузі методології освіти

Шпак, В. (2013) Поперечний підхід в системі конкретних соціальних досліджень в галузі методології освіти. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 534-537.

[img]
Перегляд
Text
education-1-11-13.pdf

Download (96kB) | Перегляд

Резюме

У статті висвітлюється аналіз усеохватного підходу в методології соціально-педагогічних досліджень на основі історичних, теоретичних, технологічних і управлінських аспектів. Принципи реалізації поперечного підходу, його основні концепції пропонуються в статті. Види соціально-педагогічного знання в методології системи науки пропонується. Характеристики поперечного підходу в порівнянні соціальної педагогіки і проблем соціальної роботи пропонуються.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Трансверсії ; підхід ; методологія ; дослідження ; концепції ; принципи ; соціальна педагогіка
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Вер 2016 11:02
Останні зміни: 09 Вер 2016 11:20
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/716

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу