Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Student peer performance evaluation as a contributing factor in students’ active involvement in the educational process=Паритетне формувальне оцінювання ефективності навчальної діяльності студентів як чинник активного залучення студентів у навчальний процес

Orlova, N. (2019) Student peer performance evaluation as a contributing factor in students’ active involvement in the educational process=Паритетне формувальне оцінювання ефективності навчальної діяльності студентів як чинник активного залучення студентів у навчальний процес. Fundamental and applied Researches: contemporary scientifical and practical solutions and approaches interdisciplinary prospects, Vol. V. с. 230-233.

[img] Text
nataliya orlova_ student peer performanc.pdf

Download (116kB)

Резюме

The purpose of the research is to analyse peculiar features of student peer performance evaluation that contribute to more active and productive students’ participation in the educational process, boost its eff ectiveness, as well as lead to positive changes in learning outcomes.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: evaluation ; assessmen ; peer performance evaluation ; students’ active involvement ; system of higher educattion
Теми: Педагогічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 05 Груд 2022 13:57
Останні зміни: 05 Груд 2022 14:06
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4917

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу