Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Content and Semiotic Features of Mathematical Problems Used as a Means of Training the Primary School Education Students

Tarasenkova, N., Kovalenko, O. (2015) Content and Semiotic Features of Mathematical Problems Used as a Means of Training the Primary School Education Students. American Journal of Educational Research, Vol. 3 (№ 12В). с. 31-35.

[img] Text
education-3-12b-7_.pdf

Download (152kB)

Резюме

The article focuses on semiotic and semantic features of the mathematical tasks which are set in the course of teaching mathematics to primary school education students. The data are analysed and experimentally confirmed.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: primary school education students ; training ; learning math ; mathematical tasks ; content and features semiotic tasks
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 16 Черв 2021 13:28
Останні зміни: 12 Лип 2021 08:44
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4570

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу