Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Моніторинг якості дошкільної освіти як комплексна система в управлінні закладом дошкільної освіти

Соловей, Ю. О. (2018) Моніторинг якості дошкільної освіти як комплексна система в управлінні закладом дошкільної освіти. Лабіринти реальності :збірник наукових праць за матеріалами V Міжнародної науково- практичної конференції від 30-31 жовтня 2018 року. с. 115-118.

[img] Text
+Solovey_Yulia_tezu.pdf

Download (500kB)

Резюме

В статті говориться, що доцільно наголосити на тому, що моніторингові дослідження є важливою складовою в управлінні закладом дошкільної освіти, оскільки організований на високому рівні моніторинг, тобто з дотриманням усіх вимог, сприяє своєчасному виявленню невиконання державних засад в організації освітнього процесу ЗДО; дозволить здійснювати випереджувальні кроки для попередження здійснення порушень; сприяє аналізу управлінської діяльності директора закладу дошкільної освіти, а також, що є досить важливо, надасть перелік рекомендацій для фективнішої роботи ЗДО.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Моніторинг ; якість ; дошкільна освіта ; управління
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 05 Черв 2021 19:12
Останні зміни: 05 Черв 2021 19:12
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4496

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу